Search

ארקיע נערכת לאפשרות העמקת הצמצומים בחברה - אשקובית חדשות לב השומרון

ארקיע נערכת לאפשרות העמקת הצמצומים בחברה - אשקובית חדשות לב השומרון

לדברי יו”ר ארקיע אבי חורמרו משבר הקורונה המשפיע ישירות על פעילות חברות התעופה יאלץ את ארקיע לנקוט בצעדים אלה. כבר בחודש נובמבר 2019 קיבלו כ-100 עובדים, ביניהם טייסים, הודעות פיטורים

בעקבות משבר הקורונה נערכת גם חברת ארקיע לאפשרות העמקת הקיצוצים והצימצומים בחברה. לדברי יו”ר ארקיע אבי חורמרו משבר הקורונה המשפיע ישירות על פעילות חברות התעופה יאלץ את ארקיע לנקוט בצעדים ולהעמיק את הקיצוצים והצמצומים כדי לאפשר את הבראתה.

ארקיע. משבר הקורונה מעמיק את הצורך בהעמקת ההתייעלות

חורמרו טוען, כי “ארקיע מיישמת בחודשים האחרונים תוכנית הבראה שגובשה בשיתוף העובדים, השותפים בחברה. תוכנית ההבראה נדרשה בעקבות השפעת סגירת שדה דב והשינוי בשוק התעופה ותוצאותיה היו אמורות לבוא לידי ביטוי כבר בתקופה הקרובה. משבר הקורונה המשפיע על שוק התעופה העולמי בכלל, וכמובן שגם על ארקיע, יאלץ אותנו לנקוט בצעדי התייעלות נוספים  על מנת להבטיח את יציבותה של החברה”.

יש לציין, כי כבר בחודש נובמבר 2019 קיבלו כ-100 עובדים, ביניהם טייסים, הודעות פיטורים. שאר העובדים קיבלו באותו החודש הודעה, כי שכרם יקוצץ בשיעור של 10%- 35%, כאשר גם חברי הדירקטוריון קיצצו אז 50% משכרם. ארקיע היא בבעלות חברת ג’ורדאש ישראל של האחים נקש (70%) ועובדי החברה המאוגדים בעמותת תות (30%).



2020-02-24 09:12:05Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi2wFodHRwczovL2FzaGt1Yml0LmNvbS8lRDclOTAlRDclQTglRDclQTclRDclOTklRDclQTItJUQ3JUEwJUQ3JUEyJUQ3JUE4JUQ3JTlCJUQ3JUFBLSVENyU5QyVENyU5MCVENyVBNCVENyVBOSVENyVBOCVENyU5NSVENyVBQS0lRDclOTQlRDclQTIlRDclOUUlRDclQTclRDclQUEtJUQ3JTk0JUQ3JUE2JUQ3JTlFJUQ3JUE2JUQ3JTk1JUQ3JTlFJUQ3JTk5JUQ3JTlELSVENyU5MSVENyU5Ny_SAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "ארקיע נערכת לאפשרות העמקת הצמצומים בחברה - אשקובית חדשות לב השומרון"

Post a Comment

Powered by Blogger.