Search

"יש לו שתי דקות ו-11 שניות לחיות": טראמפ על רגעיו האחרונים של סולימאני - ישראל היום

"יש לו שתי דקות ו-11 שניות לחיות": טראמפ על רגעיו האחרונים של סולימאני - ישראל היום

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נאם הערב (שבת) בפני תורמים למפלגה הרפובליקנית במאר א-לאגו, בית הנופש שברשותו בפלורידה, וחשף פרטים נוספים על חיסול מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה, קאסם סולימאני - כך לפי רשת CNN. במהלך הנאום פירט טראמפ את שאירע בחדר הפיקוד לקראת ובזמן חיסולו של הבכיר האיראני. 

במהלך הנאום, פירט טראמפ את שיחת הקשר בינו לבין חדר השליטה הצבאי שממנו נוהל המבצע, והוסיף כי במקביל וידאו ממצלמות המל"טים שודר בחדר הפיקוד בבית הלבן.

תיעוד החיסול שפורסם בתקשורת העיראקית

טראמפ פתח ואמר כי מפקד המבצע דיווח לו שסולימאני ואבו מהדי אל מוהנדיס – מפקד כוחות חיזבאללה העיארקי נמצאים יחד. "המפקד אמר: לי 'הם ביחד. יש להם שתי דקות ו-11 שניות לחיות' בלי שהביע רגשות", סיפר. 

עוד בנושא:

"'הם במכונית'", המשיך טראמפ לפרט את שנאמר לו במערכת הקשר, "'הרכב משוריין, יש להם בערך דקה, 30 שניות, 10, 9,8..', כאשר לפתע בום", לאחר מכן סיפר טראמפ שהקצין בקשר חתם את דבריו ואמר: "'הם מתים, מתנתק'".

סולימאני לאחר החיסול 

שלא כבעבר, טראמפ לא טען בנאום זה שסולימאני היווה איום מיידי, כפי שנדרש בארצות הברית כדי לאשר סיכול ממוקד, ותלה את נסיבות החיסול באיומים שהפנה סולימאני כלפי ארצות הברית בשבועות שלפני חיסולו. "סולימאני אמר עלינו דברים רעים, כמה היינו צריכים לסבול את החרא זה?", שאל טראמפ, תוך שהוא מציין שהבכיר האיראני היה טרוריסט מוכר.

"מה הוא חיפש מחוץ לאיראן?", שאל טראמפ בסוף דבריו.



2020-01-18 16:57:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI1NDIx0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to ""יש לו שתי דקות ו-11 שניות לחיות": טראמפ על רגעיו האחרונים של סולימאני - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.