Search

מסעדה בעפולה ושופרסל במגדל העמק: המקומות שבהם היה החולה השביעי - הארץ

מסעדה בעפולה ושופרסל במגדל העמק: המקומות שבהם היה החולה השביעי - הארץ

משרד הבריאות הודיע היום (שבת) כי האדם השביעי שאובחן כחולה בקורונה הגיע לארץ מאיטליה ביום שבת בשבוע שעבר בטיסה מספר 4849 U2 של איזיג'ט, שנחתה בישראל בשעה 18:00.

עוד נמסר כי הישראלי, תושב מגדל העמק, שהה בשופרסל באיזור תעשייה מגדל העמק ביום שלישי האחרון, בין השעות 17:00 ל-18:00. המשרד עדכן בנוסף כי החולה שהה ביום חמישי במסעדת "אחוזה" בעפולה בין השעות 14:00 ל-15:30.

קורונה בישראל: מי צריך לשהות בבידוד? נוסעים שחזרו מסין, הונג קונג, תאילנד, סינגפור, מקאו, דרום קוריאה, יפן ואיטליה צריכים לשהות בבידוד ביתי במשך 14 יום מתי יש להתקשר למד"א? אם בתוך 14 יום מהחזרה מיעדים אלו הופיעו חום מעל 38 מעלות, שיעול או קושי בנשימה אם הופיעו תסמינים דומים אצל אנשים שחזרו מטייוואן או מאוסטרליה, או אחרי מגע עם חולה מאומת מי ששהה במרחק של שני מטר או פחות מחולה מאומת, למשך לפחות 15 דקות איך שומרים על בידוד ביתי? האדם המבודד צריך לשהות בחדר נפרד, מאוור, עם דלת סגורה עליו לשטוף ידיים במים וסבון או לחטא אותן בחומר חיטוי אלכוהולי לפני ואחרי הכנת אוכל, לפני אכילה ולפני ואחרי שימוש בשירותים מה ההנחיות לבני משפחתו של אדם השוהה בבידוד ביתי? יש להשתמש בכפפות חד-פעמיות בכל מגע עם המבודד וסביבת חדר הבידוד יש להימנע ממגע ישיר עם נוזלי הגוף של האדם שבבידוד יש להימנע משימוש משותף עם המבודד בחפצים כמו מברשת שיניים, סיגריות או מגבות אם הנחיות אלה מולאו - בני ביתו של מי שנמצא בבידוד יכולים להמשיך בשגרה

עוד כתבות בנושא

ממשרד הבריאות נמסר כי כל מי שהיה בטיסה עמו, או שהה במשך 15 דקות או יותר במקומות ובזמנים שפורסמו, צריך להכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות. החולה הועבר לבית החולים שיבא לאשפוז ובידוד. ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה שוחח עם החולה, שמסר כי חזר מנאפולי לפני שניתנו ההנחיות להשאר בבידוד, וכי יזם בעצמו את הפנייה למשרד. 

ביום חמישי אובחן הישראלי השישי שנדבק בקורונה, לאחר שחזר ביום ראשון מצפון איטליה. משרד הבריאות מסר כי הוא הגיע ביום שבת בשבוע שעבר בטיסה מספר Az810 שנחתה בישראל בשעה 03:00. באותו יום הוא ביקר בסניף של ארומה בתחנת דלק פז ליד נתניה בין השעות 6:30 ל-7:00. החולה היה לאחר מכן בשעות 11:00 ל-13:00 בחנות למוצרי חשמל סעיד מלחם בכפר אבו סנאן, ולא בכפר שייח דנון כפי שהודיע תחילה משרד הבריאות. הוא היה בשעות אלו גם בחנות הנעליים מחסני זול פוסט בקרית אתא. ביום ראשון שהה החולה ב"חומוס פרלמנט" ובתחנת דלק פז בנהריה בין השעות 11:30-12:00.

מניין הישראלים שנדבקו בנגיף הקורונה עלה השבוע לשבעה. שני החולים הראשונים, שנדבקו בנגיף בספינת התענוגות "דיאמונד פרינסס" ביפן, אושפזו בבית החולים שיבא עם הגעתם לישראל. אחד מהם החלים ושוחרר. חולה שלישי, הראשון שאובחן בישראל, חזר לישראל מאיטליה בטיסה ביום ראשון והוכנס לבידוד בבית החולים שיבא. מדובר בתושב אזור השפלה. החולה הרביעית היא אשתו, שהיתה במגע אישי קרוב עמו, ותשהה אף היא בשיבא.

החולה החמישי חזר מיפן אתמול לאחר שאובחן בספינת דיאמונד פרינסס כנשא הנגיף ואושפז בבית חולים שם. בדיקות ביפן קבעו שהוא החלים והוא שוחרר, אולם לאחר שחזר לארץ (דרך טיסת המשך בטורקיה), עבר בדיקות נוספות בנתב"ג שבהן התברר כי הוא עדיין נושא את הנגיף. הוא מבודד בשיבא. החולה השישי והחולה השביעי שניהם תושבי הצפון שחזרו מאיטליה ביום שבת לפני שבוע, בטיסות בשעות שונות. 



2020-02-29 08:55:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiL2h0dHBzOi8vd3d3LmhhYXJldHouY28uaWwvbmV3cy9oZWFsdGgvMS44NTk5MzUz0gEzaHR0cHM6Ly93d3cuaGFhcmV0ei5jby5pbC9hbXAvbmV3cy9oZWFsdGgvMS44NTk5MzUz?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

1 Response to "מסעדה בעפולה ושופרסל במגדל העמק: המקומות שבהם היה החולה השביעי - הארץ"

  1. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.