Search

חותם: לעצור את תעמולת ההסתה של ישראל ביתנו - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7

חותם: לעצור את תעמולת ההסתה של ישראל ביתנו - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7

קמפיין הפרסום של מפלגת ישראל ביתנו, לבחירות לכנסת ה-23, כולל סרטונים ופרסומים שונים הנושאים סממנים של תעמולה אנטישמיות, כך טוענים בארגון חותם.

בעקבות כך הגיש הארגון עתירה דחופה ליו"ר ועדת הבחירות ניל הנדל למתן צו שיאסור פרסומי השנאה ותעמולת הסתה של מפלגת ישראל ביתנו, בכל אמצעי המדיה בהן עושה המפלגה שימוש.

בארגון מציינים כי תוכן קמפיין השנאה המופנה כלפי אזרחים דתיים וחרדים. משווה בין רב ראשי לאבו מאזן, וכולל סרטוני אנימציה בהם נראות קריקטורת יהודי בצורה מגוחכת, העומד ליד חייל ומצטייר כאויב.

"בכך מפלגת ישראל ביתנו הופכים את אזרחי ישראל הדתיים והחרדים לאוייבים הגדולים של מדינת ישראל". בעתירה נכתב, "אין מילים לתאר את תחושות הקבס, וזיכרונות ההיסטוריה המרים שפרסומים אלו מעלים בפני כל מי שחווה את סבלו של העם היהודי במאה האחרונה".

"מדובר בפרסומי הסתה כנגד ציבור דתי וחרדי שעל פי תוכנם ישנה אפשרות ממשית שיביא
לכדי עשיית מעשי אלימות כנגד יהודים דתיים וחרדים". בעתירה צויין כי ליו"ר ועדת הבחירות ישנה הסמכות על פי חוק לעצור תעמולת בחירות המהווה הסתה קיצונית.

מארגון חותם נמסר, "מדובר בדברי הסתה לשנאת יהודים באשר הם, דברים המוגדרים מבחינת מהותם כ- 'פשע כלפי העם היהודי'. על יו"ר ועדת הבחירות מוטלת האחריות לעצור זאת ולהגן על האזרחים החשופים להסתה זו".




2020-02-27 08:25:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80Mjg2NTXSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "חותם: לעצור את תעמולת ההסתה של ישראל ביתנו - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.