Search

הנגבי סופד לאמו: "זכיתי לגדול במחיצת אשה דגולה" - סרוגים

הנגבי סופד לאמו: "זכיתי לגדול במחיצת אשה דגולה" - סרוגים

הנגבי סופד לאמו: "זכיתי לגדול במחיצת אשה דגולה"

  (צילום: הלל מאיר/ פלאש90)

השר צחי הנגבי, ספד הבוקר (חמישי) לאימו גאולה כהן ז"ל, שנפטרה הלילה בגיל 94.

"בצער עמוק אני מודיע על פטירת אמי היקרה, גאולה כהן, לוחמת חירות ישראל משחר נעוריה ועד יומה האחרון, בגיל 94", אמר הנגבי.

השר מהליכוד סיפר: "זכיתי לגדול במחיצת אשה דגולה, שכל חייה היו קודש לשלמות המולדת, לקיבוץ גלויות, לחינוך דור העתיד. אהבתה לעם לא האפילה על אהבתה כאם ומסירותה כסבתא לעידן, מתן, סתיו וליאב".

הנגבי עדכן כי "ההלווייה תתקיים בירושלים, היום בצהריים בהר הזיתים בשעה 13:30, והמשפחה תשב שבעה בהרצליה, ברחוב יצחק בן צבי 96, בית משפחת כהן. יהי זכרה ברוך".

עוד באותו נושא

ברוך דיין האמת: גאולה כהן הלכה לעולמה בגיל 94

חברת הכנסת לשעבר גאולה כהן נפטרה הלילה בגיל 94. היא שירתה כ-20 שנה בכנסת בסיעת הליכוד ובסיעת התחיה. כיהנה גם כסגנית שר המדע.

שמה נודע בצעירותה כלוחמת במחתרת לח"י, בה הייתה הקריינית של תחנת השידור החשאית. נאסרה על ידי הבולשת הבריטית במהלך אחד השידורים, נשפטה לשבע שנות מאסר, וביצעה בריחה נועזת מן הכלא על מנת לשוב לשורות המחתרת.

גאולה כהן היא, כאמור, אימו של השר צחי הנגבי.

עוד באותו נושא

המערכת הפוליטית סופדת לגאולה כהן: "קולה לא ידום"

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו ספד לכהן ז"ל: "קולה של גאולה כהן לא יידום. תמיד ננצור את זכרון פועלה הכביר למען חירות ישראל ואת מסירותה ואהבתה לארץ ישראל. היא שייכת לדור הנפילים ותישאר תמיד זכר ומופת לנו, ממשיכי דרכה. שרה ואני אבלים עם צחי ורנדי וכל משפחתה של גאולה, ויחד עם כל בית ישראל, על האובדן הגדול".

נשיא המדינה ראובן ריבלין ספד אף הוא לכהן ואמר: "האש היוקדת של גאולה כבתה הלילה. לוחמת חירות ישראל ברובד העמוק של הרעיון שהייתה לי ולכולנו להשראה. השראה של עוצמה, של מסירות, של אהבת עם בארצו. אנו נלך לאורה של האש הזו בשבילים שסללה ובאלה שנפרצו בכוחותיה ובזכות פועלה- במחתרות, בפעילות למען ההתיישבות וכמחוקקת וכפרלמנטרית. נוחי על משכבך בשלום גאולה יקרה. אני מחבק את משפחתך ושולח להם את תנחומינו בצער הגדול, צער לאומי של ממש".



2019-12-19 06:37:31Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDAxMDcyLSVENyU5NCVENyVBMCVENyU5MiVENyU5MSVENyU5OS0lRDclQTElRDclOTUlRDclQTQlRDclOTMtJUQ3JTlDJUQ3JTkwJUQ3JTlFJUQ3JTk1LSVENyU5NiVENyU5QiVENyU5OSVENyVBQSVENyU5OS0lRDclOUMlRDclOTIlRDclOTMlRDclOTUlRDclOUMtJUQ3JTkxJUQ3JTlFJUQ3JTk3JUQ3JTk5JUQ3JUE2JUQ3JUFBLSVENyU5MCVENyVBOdIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הנגבי סופד לאמו: "זכיתי לגדול במחיצת אשה דגולה" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.