Search

גדעון סער דורש לדחות בשבועיים את הסדרה על נתניהו - וואלה! תרבות

גדעון סער דורש לדחות בשבועיים את הסדרה על נתניהו - וואלה! תרבות

ח"כ גדעון סער (הליכוד) פנה הבוקר באמצעות עורך דינו עו"ד אבי אסיאו ליו"ר הרשות השניה יוליה שמאלוב-ברקוביץ, בבקשה דחופה לדחות בשבועיים את הסדרה "ימי בנימין" של העיתונאי עמית סגל, הצפויה להיות משודרת החל מהערב בחברת החדשות. בפנייתו הדגיש סער, המתמודד בפריימריז על ראשות הליכוד ב-26 בדצמבר, כי שידור סדרה בת ארבעה פרקים על ראש הממשלה בעיתוי הנוכחי הינה "בלתי סבירה" ופוגעת בצורה קשה בעקרון השוויון בבחירות, בשל החשיפה הרבה שיקבל נתניהו כתוצאה מהקרנת הסדרה.

"הקדשת שעות שידור יקרות בזמן צפיית שיא לכתבות שכל כולן עוסקות במועמד אחד בלבד, והכל ימים ספורים לפני מערכת בחירות גורלית הינה אירוע חריג, מוזר ואף בלתי מתקבל על הדעת", נכתב. "גם אם ניתן להניח כי עורכי ויוצרי הסדרה פעלו על פי סטנדרטים עיתונאיים ראויים, וכי סדרת כתבות על ראש ממשלה יכולה להיות לגיטימית בכל עיתוי אחר, הרי שהענקת זמן מסך כה רב לדמותו של אחד המועמדים הינה בעלת שווי רב ויש בה פוטנציאל לשיבוש הליך דמוקרטי".

סער פנה בנושא למנכ"ל חברת החדשות אבי וייס ונענה בשלילה. במכתב מבקש עורך דינו של סער מיו"ר הרשות השניה להורות בדחיפות על דחייה בת שבועיים בשידור הסדרה והדגיש כי לחברת החדשות לא ייגרם כל נזק מכך לעומת הנזק הרב שייגרם לח"כ סער בהתמודדות הצפויה מול נתניהו.



2019-12-15 07:32:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiImh0dHBzOi8vZS53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjk0NDfSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "גדעון סער דורש לדחות בשבועיים את הסדרה על נתניהו - וואלה! תרבות"

Post a Comment

Powered by Blogger.